Veelgestelde vragen

Hoe kan ik meer te weten komen over een bepaald product?

Wanneer de productbeschrijving niet voldoende informatie geeft, dan kunt u uw specifieke vragen stellen door ons een bericht te sturen via de chat functie op de site of via 038-8200362

 

Kan ik de bedden ergens bekijken?

Wij hebben geen fysieke showroom omdat PSSlapen op deze hoge kosten wil besparen om zo tegen hele goedkope prijzen te kunnen leveren. Dus in het voordeel van uw portemonnee.

Wij laten daarom zoveel mogelijke foto's zien en geven een uitgebreide omschrijving van onze artikelen. Zodat u op uw gemak dit kunt bekijken op uw computer, laptop of tablet. U hoeft de deur niet uit, staat niet in de file, geen geslenter door winkels en geen opdringerige verkopers.

Gewoon thuis kiezen en keuren en in alle rust beslissen. Onder het genot van een lekker een kopje koffie erbij kan je zo ontspannen overleggen met je partner.

Heeft u een vraag? Dan kunt u direct online met ons chatten of mailen en krijgt u een deskundig antwoord of advies van een van onze medewerkers.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Als het beddengoed op voorraad is, dan is de levertijd: op een werkdag voor 13.00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd.

Bij ieder bed hebben we een inschatting vermeld van de levertijd van het bed. Deze levertijd is wel afhankelijk van uw woonplaats en onze routes.

Tijdens vakantieperiodes en feestdagen kan de levertijd iets langer zijn. Dan zijn soms onze leveranciers gesloten. Heeft u vragen over de levertijd, neem dan even contact met ons op.

 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Kleine producten worden via onze pakketdienst verzonden. Je ontvangt een Track & Trace code voor het volgen van uw bestelling. Grote artikelen, zoals bedden, matrassen etc worden met een meubelbezorgdienst geleverd.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Alle bestellingen van €20.-- of meer worden gratis bij je bezorgd. Onder de €20.-- zijn de verzendkosten €4.95

 

Worden mijn klantgegevens veilig doorgegeven?

Wij gebruiken een SSL-verbinding. Daardoor worden alle gegevens die je aan ons doorgeeft versleuteld en kunnen ze door anderen niet ingezien worden.

 

Waar vind ik de algemene voorwaarden van PS Slapen?

Onze algemene voorwaarden vind je hier.

 

Waar vind ik informatie over het herroepingsrecht bij PS Slapen?

Alle richtlijnen in verband met het herroepingsrecht bij PS Slapen vind je hier.

 

Waar vind ik het privacy statement?

Wij hechten veel waarde aan de beveiliging van je persoonlijke gegevens. Ons volledige privacy statement vind je hier.

 

Bezorgen jullie ook op de Waddeneilanden?

Wij bezorgen dekbedden en beddengoed op de Waddeneilanden bij u aan huis. Indien u een bed of matras wilt bestellen dan dient u een afleveradres op het vaste land op te geven. Wij bezorgen deze niet op de Waddeneilanden.

 

Bezorgen jullie ook in België?

In hel België bezorgen wij beddengoed en dekbedden. Indien u een bed of matras wilt bestellen voor uitlevering in België, neem dan eerst even contact met onze klantenservice op. Zij kijken dan voor u of wij bij u kunnen leveren en of er extra kosten aan verbonden zijn.